Általános Szerződési Feltételek

A Szolgáltató

  • A www.azentestem.hu internetes áruházat a Hoppál bt. üzemelteti (továbbiakban: “Szolgáltató”).
  • A Szolgáltató cégneve: HOPPÁL Kulturális Szolgáltató Betéti Társaság (továbbiakban: Szolgáltató).
  • A Szolgáltató székhelye: 1015 Budapest, Szabó Ilonka u 26. 1. em. 1.
  • A Szolgáltató postai címe: Hoppál Bori, 1027 Budapest, Varsányi Irén utca 38. 3/2
  • Adószám: 28702148-1-41.
  • Cégjegyzékszám: 01-06-617588
  • Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi bíróság
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elérhetőség: info@azentestem.hu

Termékek

A szolgáltató könyveket, női ciklussal kapcsolatos termékeket forgalmaz. A termékeknél a megjelenített képek bizonyos esetekben csak illusztrációk a valóságtól kisebb mértékben eltérhetnek.

A megrendelések leadása az azentestem.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.azentestem.hu webcímen. A termékek a házhoz szállítás költségét nem tartalmazzák. Fizetés minden banki előre utalással történik.

Az árak forintban értendők, a honlapon szereplő árak teljesek, alanyi ÁFA mentesek.

Regisztráció

Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. A vásárlás menete közben a pénztár oldalhoz érve adhatja meg adatait, illetve regisztrálhat be. Amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni a lap alján található „Fiókom” menüpont segítségével jelszavával beléphet, hogy új rendelést adjon le, vagy nyomon kövesse eddigi rendelései állását.

Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

Megrendelés lépései

  • A termék kiválasztása után kattintson a “Kosárba rakom” gombra. A termék fölött megjelenik a “Kosár megtekintése” gomb, kattintson erre, vagy a jobb felső sarokban látható kosár ikonra.
  • Itt láthatja a kiválasztott terméket/termékeket, változtathatja a termék/termékek mennyiségét.
  • A kiszállítás minden esetben GLS futárral való Házhoz szállítással történik. Két lehetőség közül választhat, alább a “Házhoz szállítás” bekezdésben olvashatja a részleteket.
  • Kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra.
  • Kérjük, itt adja meg az adatait, illetve a Házhoz szállításhoz a szállítási címet.
  • A fizetés minden esetben banki előreutalással történik. A megrendelést követően elektronikus számlát küldünk a felhasználó által megadott email címre. A számla alanyi ÁFA mentes.
  • Ha kuponnal rendelkezik, vagy dedikált könyvet vásárol, akkor a “Megjegyzés” alatt lévő mezőbe írja be a kuponszámot, és/vagy annak a személynek a nevét, akinek dedikáltatni szeretné a könyvet.
  • Ha minden adatot kitöltött és el szeretné küldeni a rendelést, akkor pipálja ki az „Elolvastam és elfogadom a felhasználási és rendelési feltételeket” melletti dobozkát, majd kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra.
  • Ha minden adatot jól adott meg, akkor email címére rövidesen érkezik egy levél a rendelt termékek listájával, az ön adataival, illetve a banki előreutalással és fizetéssel kapcsolatos tudnivalókkal.
  • Amint feldolgoztuk a rendelését, külön emailben elektronikus számlát küldünk önnek. Ennek alapján tudja a banki előre utalást intézni.

Megrendelésének alakulását figyelemmel kísérheti oldalunkon a „Fiókom” menüpontban, melyet az oldal alján talál.

Fizetési feltételek

Fizetés minden esetben banki előre utalással történik. A „megrendelés elküldése” után automatikus emailben tájékoztatjuk a részletekről, majd feldolgozást követően külön emailben elektronikus számlát küldünk a Hoppál Bt. OTP Bankos utalási számlaszámával.

Termékek árai

A termékek mellett feltüntetett ár a termék vételára, mely teljes ár, forintban értendő, alanyi ÁFA mentes. A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és a termék kézhezvétele közötti időszakban, Ön tehát azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor lát az oldalon. A termékek árai nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Házhoz szállítás

A megrendelt terméket / termékeket minden esetben a GLS munkatársai szállítják ki. (Alapesetben csak Magyarországon belüli címekre szállítunk, amennyiben más címre szeretné kérni a szállítást, akkor kérem keressen meg bennünket emailben.)

Két lehetőség közül választhat.

I. Házhoz szállítás (GLS)

  • 1195 Forint

A házhoz szállítás díja a vásárolt termékek értékétől független. Amennyiben nagyobb mennyiségben vásárol egyszerre, akkor a szállítási díjak változhatnak, ebben az esetben külön megkeressük telefonon, vagy emailben!

Amikor a csomagot a GLS csomagponton leadjuk, akkor egy követőszámot kapunk, amit emailben rendelkezésére bocsájtunk a leadás napján. Ez alapján tudja követni, hogy mikorra várható a kiszállítás.

  • Abban az esetben, ha az általunk leadott csomagot még aznap elszállítják a csomagpontról a központba, akkor az azt követő munka napon már ki is szállítja önnek a GLS futár.
  • Abban az esetben, ha a csomagot csak a leadást követő napon szállítják el a csomagpontról a központba, akkor az azt követő munka napon szállítja önnek a GLS futár.

Házhoz szállítás (GLS), vagyis Normál csomagszállítás:

Ideális esetben a csomagot személyesen Önnek kézbesítjük. Aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot. Vagy az Ön nevében az egyik családtagja veszi át a küldeményt.

Ha nincs otthon:

A GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e Önnek a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni.

Értesítő nyomtatvány:

Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.

 

II. Házhoz szállítás (GLS) – email és sms értesítéssel, módosítható dátummal

  • 1400 Forint

A házhoz szállítás díja a vásárolt termékek értékétől független. Amennyiben nagyobb mennyiségben vásárol egyszerre, akkor a szállítási díjak változhatnak, ebben az esetben külön megkeressük telefonon, vagy emailben!

A csomagot egy GLS csomagponton adjuk le.

  • Abban az esetben, ha az általunk leadott csomagot még aznap elszállítják a csomagpontról a központba, akkor az azt követő munka napon már ki is szállítja önnek a GLS futár.
  • Abban az esetben, ha a csomagot csak a leadást követő napon szállítják el a csomagpontról a központba, akkor az azt követő munka napon szállítja önnek a GLS futár.

A GLS SMS-ben és e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás központi átvételét követően. A címzett rendelkezése alapján a kiszállítás már az első kézbesítés előtt módosítható.

Gyorsan és kényelmesen átveheti a megrendelt árut akkor is, ha közben megváltoztak a feltételek. Kérjük, szükség szerint módosítsa az átvétel helyét és idejét. Így biztosítható a sikeres kézbesítés.

A szolgáltatás előnyei

  • Még a szállítás megkezdése előtt értesítést kap
  • Tájékoztatjuk a várható kiszállításról
  • Nem kell regisztrálnia
  • Több szállítási lehetőség közül választhat
  • Közvetlenül elérheti a szállítási opciókat

Bővebben itt találsz leírást a GLS FlexDelivery-Service szolgáltatásáról

Szállítási határidők

A Megrendeléseket általában 1-3 munkanapon belül feldolgozzuk és átadjuk a Házhoz szállítást intéző GLS futárnak.

Miután átadtuk a GLS futárnak a csomagot, küldünk egy levelet “A rendelésed teljesítve” szövegezéssel.

A GLS futárszolgálat a csomag átvételétől számítva 1-2 munkanapon belül kiszállítja a megadott címre a csomagot.

Szolgáltatás igénybevétele és szerződés

A megrendelések leadása az azentestem.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.azentestem.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el.

A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A „megrendelés elküldése” gomb megnyomásával a vevő ajánlatot tesz. Az ajánlatra szolgáltató automatikusan visszaigazolást küld. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a fizetési módot, ami jelenleg kizárólag banki előre utalás a rendelés értékét, a szállítási feltételeket (házhoz szállítás), termékmegnevezést és darabszámot, valamint a vevő adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit – nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. A feldolgozás folyamat részeként külön emailben elküldjük a termékről és a szállításról szóló elektronikus számlát. Az átutalás beérkezése után átadjuk a GLS futárnak a csomagot, majd küldünk egy levelet “A rendelésed teljesítve” szövegezéssel. Általában az utalást követően 3 munkanapon belül átadjuk a csomagot a GLS futárnak.

A rendelés leadása előtt van lehetősége a felhasználónak az adatit megadni/módosítani a pénztár oldalon. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma utólagosan hozzáférhető az „Általános Szerződési Feltételek” menüpontban. A felhasználó bármikor megnézheti az általa rendelt termékek állapotát a honlap alján található „Fiókom” menüpont alatt.

A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain található adatok (termékek ára, elérhetősége, leírások, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves és/vagy rendszerhibából származó 0 Ft-os vagy 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól a kuponért cserébe meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek esetenként illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

Garancia

Termékeinkre 12 hónap garanciát vállalunk, ez alól kivételek a fogyasztási termékek. Rendeltetésszerű használat során keletkező meghibásodás esetén írjon nekünk az info@azentestem.hu email címre, hogy tájékoztassuk a teendőkről.

A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra.

Elállás jog

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

A vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

  • Kézhezvétel házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
  • Elállás esetén a terméket saját költségén küldje vissza postacímünkre (”Hoppál Bori”, 1027 Budapest, Varsányi Irén utca 38. 3/2.), és legkésőbb a visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A termék(ek) vételárát csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.
  • Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
  • A vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen
    – olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő;
    – romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
    – olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
    – olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

Adatkezelés

Az internetes áruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.

A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

A lehetséges, hogy a rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is, úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.

A megrendelt termékhez elektronikus számlát állítunk ki, melyet a felhasználó által megadott email címre küldünk ki. Alanyi ÁFA mentes számlát tudunk kiállítani cég, vagy magánszemély nevére. A számla tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.

A felhasználó adatait a pénztár oldalon vásárlás közben módosíthatja mielőtt a megrendelést elküldené. Törlését a rendszerből, bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy e-mailben, vagy a hírlevelekben található „Leiratkozás” link segítségével megteheti.